كلينيك كاشت مو ايران نوين كلينيك كاشت مو ايران نوين .

كلينيك كاشت مو ايران نوين

كاشت مو به روش sut

روش كاشت SUT نسبت به ساير روش‌هاي كاشت مو از قبيل FIT  و FUT روش نويني است كه تقريبا  اكثر مراحل آن از برداشت تا كاشت فولكول‌هاي مو توسط دستگاهاي اتوماتيك با نظارت پزشك صورت مي‌گيرد. در روش كاشت SUT پياز مو به صورت دستي برداشت و كاشت نمي‌شود بلكه به وسيله پانچ ليزري از محل اهدا كننده كه معمولا پشت سر مي‌باشد جدا شده و سپس فريز مي‌گردد و در نهايت به نواحي كم مو و طاس انتقال مي‌يابد. به دليل فريز شدن فوليكول‌هاي مو، تا زمان كاشت از تخريب آن‌ها جلوگيري مي‌شود.

 

 كاشت مو به روش sut

 

تفاوت كاشت مو به روش  SUT با كاشت مو به روش هاي FUT و كاشت مو به روش FIT:
 

1-در كاشت مو به روش SUT تمامي مراحل كاشت مو در يك جلسه بطور كامل انجام ميشود ولي در كاشت مو به روش FUT و كاشت مو به روش FITحداقل نياز به چند جلسه متوالي يا متناوب است.

2- يكي از ويژگي هاي كاشت مو به روش SUT اين موضوع است كه تمامي مراحل برداشت گرافت ها با دستگاه انجام ميشود اين مساله در حالي است كه در كاشت مو به روش FIT و كاشت مو به روش FUT تمامي مراحل توسط تكنسين هاي تجربي انجام خواهد شد.

3- مورد سوم رعايت اصول بهداشت است كه خيلي حايز اهميت مي باشد يكي از اين فاكتور ها كه كاشت مو به روش SUT را با كاشت مو به روش FIT و كاشت مو به روش FUT متمايز ساخته تعبيه محفظه اي داخل دستگاه است كه تمام گرافت ها كه توسط دستگاه برداشته شده در آن محفظه نگهداري شده ، بدون دخالت دست .

4- مهمترين نكته در كاشت مو تراكم مو هست ، كه متاسفانه در كاشت مو به روش FIT و كاشت مو به روش FUT خيلي خيلي پايين است وليكن در كاشت مو به روش SUT تراكم فوق العاده بالاي آن باعث تعجب ميشود.

5- دوران نقاهت بعد از انجام كاشت مو به روش FUT و كاشت مو به روش FIT از اصلي ترن مشكلات بشمار مي آيد كه باعث مي شود بيمار حتي در محل كار و حضور در جوامع مختلف دچار مشكل شود در حاليكه در كاشت مو به روش SUT عاملي به نام دوران ناهت به هيچ عنوان نداريم يعني فرد بعد از كاشت مو به روش SUT فرداي آن روز ميتواند به زندگي عادي خود ادامه دهد.

6- به روز بودن و پيشرفت تكنولوژي هميشه دقت در ظرافت كار را ثابت كرده است در كاشت مو به روش FIT و  كاشت مو به روش FUT برداشت تمامي بافت هاي زير فلپ حتي غالبا غير لازم براي برداشت مو و كاشت مو مي باشد را نيز برداشت مي كنند كه بعد از مدتي شاهد بجا ماندن خط اسكار در پشت سر بيمار هستيم.

 

كاشت مو به روش sut

7-از ديگر مزاياي منحصر به فرد در كاشت مو  SUT خط رويش بسيار طبيعي است كه برخلاف كاشت مو به روش FIT و كاشت مو به روش FUT كه جلوي موها به شكل عروسكي و يك دست است در كاشت مو به روش SUT اين موها و خط نا منظم است كه باعث ميشود طبيعي ديده شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۴:۳۲:۳۷ توسط:ايران نوين موضوع: نظرات (0)

ليفت صورت با نخ

چنانچه تمايل داريد تا نشانه‌ هاي پيري نمود يافته در صورت را بهبود ببخشيد، مي‌توانيد ليفت صورت بدون جراحي را مد نظر قرار دهيد. بيماران غالباً خواهان كشيدن پوست گردن و صورت براي از بين بردن چين و چروك صورت و زير چشم، خط خنده، افتادگي ناحيه مياني صورت، شل شدن پوست و چربي زير چانه و فك و يا غبغب هستند. وضعيت سلامت افراد متقاضي ليفت صورت نيز بايد مساعد باشد.
كانديداي مناسب فردي است كه دخانيات مصرف نمي‌كند و انتظاري واقع‌ بينانه از نتايج عمل دارد.

 

چگونه ليفت صورت بانخ انجام مي شود؟


ليفت صورت با نخ يكي از روش هاي جديد درماني زيبايي صورت و جوانسازي پوست صورت مي باشد. در اين روش پوست صورت به آرامي توسط نخ هايي كه در زير پوست صورت گذاشته مي شوند، سفت و كشيده شده و پوست صورت را به حالتي جذاب تر و جوان تر را به ارمغان مي آورد.

 

  

 ليفت صورت با نخ

اين روش براي كساني است كه تمايلي به ليفت صورت با جراحي ندارند و نمي خواهند مراحلي مانند بيهوش شدن و بستري شدن در بيمارستان را طي كنند، مي تواند روش مناسبي باشد اما نبايد انتظار نتايجي مانند جراحي ليفت صورت را داشته باشند. ليفت صورت با نخ دروان بهبودي كمتري نسبت به جراحي ليفت صورت دارد، ولي در واقع همانطور كه گفته شد نتايج بدست آمده در مقايسه با جراحي ليفت صورت قابل قياس نيست و ماندگاري كمتري نسبت به ليفت صورت با جراحي دارد.

ليفت صورت با نخ يكي از سريع ترين روش هاي ليفتينگ صورت است، به طوري كه مدت زمان انجام آن كمتر از 1 ساعت مي باشد و همچنين فرد بيمار مي تواند در كمتر از 48 ساعت به زندگي عادي خود برگردد و تمامي فعاليت هاي روزمره خود را انجام دهد و تا كمتر از 2 هفته نيز زمان لازم دارد تا بافت هاي صورت بهمودي كامل خود را بدست آورده و ديگر اثري از جاي زخم ها و… بر روي صورت باقي نماند.

 ليفت صورت با نخ

انواع نخ ليفت صورت


ليفت صورت با نخ سيلوئت


ليفت صورت با نخ سيلوئت يكي از محبوب ترين روش هاي ليفتينگ صورت با نخ است زيرا اين روش به دليل تهاجم كم، براي از بين بردن چين و چروك هاي صورت و كشيدن پوست صورت نيازي به جراحي ندارد.

ليفت صورت با نخ pdo


نخ pdo  از الياف كاملا طبيعي است كه از چند رشته به هم پيچيده شده تشكيل شده است. در واقع نوعي نخ قابل‌جذب كه به‌ محض ورود به بافت‌هاي زيرين پوست بدن باعث تجمع و تكثير سلول‌هاي فيبر وبلاست در پيرامون خود شده و بعد از مدتي در بدن تجزيه و حل مي شوند.

ليفت صورت با نخ خاردار


از ليفت صورت با نخ خاردار به منظور بالا كشيدن پوست صورت و بدن استفاده مي‌شود. عموما نخ خاردار بيشترين كاربرد را براي از بين بردن خطوط اندوه، خطوط خنده و همچنين از بين بردن ترك‌هاي پوستي دارد.

ليفت صورت با نخ كاگ


اين نخ از لحاظ جنس و كيفيت با ديگر نخ هاي ذكر شده در بالا فرق چنداني نداشته ولي داراي خارهايي است كه مي توانند در پوست بدن فرو رفته وچسبندگي بهتري ايجاد كرده و در عين حال قابليت بالا كشيدن و ليفت كردن آني را نيز به عمل مي آورد.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۴:۲۳:۱۶ توسط:ايران نوين موضوع: نظرات (0)