کلینیک کاشت مو ایران نوین کلینیک کاشت مو ایران نوین .

کلینیک کاشت مو ایران نوین

کاشت مو به روش sut

روش کاشت SUT نسبت به سایر روش‌های کاشت مو از قبیل FIT  و FUT روش نوینی است که تقریبا  اکثر مراحل آن از برداشت تا کاشت فولکول‌های مو توسط دستگاهای اتوماتیک با نظارت پزشک صورت می‌گیرد. در روش کاشت SUT پیاز مو به صورت دستی برداشت و کاشت نمی‌شود بلکه به وسیله پانچ لیزری از محل اهدا کننده که معمولا پشت سر می‌باشد جدا شده و سپس فریز می‌گردد و در نهایت به نواحی کم مو و طاس انتقال می‌یابد. به دلیل فریز شدن فولیکول‌های مو، تا زمان کاشت از تخریب آن‌ها جلوگیری می‌شود.

 

 کاشت مو به روش sut

 

تفاوت کاشت مو به روش  SUT با کاشت مو به روش های FUT و کاشت مو به روش FIT:
 

1-در کاشت مو به روش SUT تمامی مراحل کاشت مو در یک جلسه بطور کامل انجام میشود ولی در کاشت مو به روش FUT و کاشت مو به روش FITحداقل نیاز به چند جلسه متوالی یا متناوب است.

2- یکی از ویژگی های کاشت مو به روش SUT این موضوع است که تمامی مراحل برداشت گرافت ها با دستگاه انجام میشود این مساله در حالی است که در کاشت مو به روش FIT و کاشت مو به روش FUT تمامی مراحل توسط تکنسین های تجربی انجام خواهد شد.

3- مورد سوم رعایت اصول بهداشت است که خیلی حایز اهمیت می باشد یکی از این فاکتور ها که کاشت مو به روش SUT را با کاشت مو به روش FIT و کاشت مو به روش FUT متمایز ساخته تعبیه محفظه ای داخل دستگاه است که تمام گرافت ها که توسط دستگاه برداشته شده در آن محفظه نگهداری شده ، بدون دخالت دست .

4- مهمترین نکته در کاشت مو تراکم مو هست ، که متاسفانه در کاشت مو به روش FIT و کاشت مو به روش FUT خیلی خیلی پایین است ولیکن در کاشت مو به روش SUT تراکم فوق العاده بالای آن باعث تعجب میشود.

5- دوران نقاهت بعد از انجام کاشت مو به روش FUT و کاشت مو به روش FIT از اصلی ترن مشکلات بشمار می آید که باعث می شود بیمار حتی در محل کار و حضور در جوامع مختلف دچار مشکل شود در حالیکه در کاشت مو به روش SUT عاملی به نام دوران ناهت به هیچ عنوان نداریم یعنی فرد بعد از کاشت مو به روش SUT فردای آن روز میتواند به زندگی عادی خود ادامه دهد.

6- به روز بودن و پیشرفت تکنولوژی همیشه دقت در ظرافت کار را ثابت کرده است در کاشت مو به روش FIT و  کاشت مو به روش FUT برداشت تمامی بافت های زیر فلپ حتی غالبا غیر لازم برای برداشت مو و کاشت مو می باشد را نیز برداشت می کنند که بعد از مدتی شاهد بجا ماندن خط اسکار در پشت سر بیمار هستیم.

 

کاشت مو به روش sut

7-از دیگر مزایای منحصر به فرد در کاشت مو  SUT خط رویش بسیار طبیعی است که برخلاف کاشت مو به روش FIT و کاشت مو به روش FUT که جلوی موها به شکل عروسکی و یک دست است در کاشت مو به روش SUT این موها و خط نا منظم است که باعث میشود طبیعی دیده شود.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۴:۳۲:۳۷ توسط:ایران نوین موضوع: نظرات (0)