کلینیک کاشت مو ایران نوین کلینیک کاشت مو ایران نوین .

کلینیک کاشت مو ایران نوین

لیفت صورت با نخ

چنانچه تمایل دارید تا نشانه‌ های پیری نمود یافته در صورت را بهبود ببخشید، می‌توانید لیفت صورت بدون جراحی را مد نظر قرار دهید. بیماران غالباً خواهان کشیدن پوست گردن و صورت برای از بین بردن چین و چروک صورت و زیر چشم، خط خنده، افتادگی ناحیه میانی صورت، شل شدن پوست و چربی زیر چانه و فک و یا غبغب هستند. وضعیت سلامت افراد متقاضی لیفت صورت نیز باید مساعد باشد.
کاندیدای مناسب فردی است که دخانیات مصرف نمی‌کند و انتظاری واقع‌ بینانه از نتایج عمل دارد.

 

چگونه لیفت صورت بانخ انجام می شود؟


لیفت صورت با نخ یکی از روش های جدید درمانی زیبایی صورت و جوانسازی پوست صورت می باشد. در این روش پوست صورت به آرامی توسط نخ هایی که در زیر پوست صورت گذاشته می شوند، سفت و کشیده شده و پوست صورت را به حالتی جذاب تر و جوان تر را به ارمغان می آورد.

 

  

 لیفت صورت با نخ

این روش برای کسانی است که تمایلی به لیفت صورت با جراحی ندارند و نمی خواهند مراحلی مانند بیهوش شدن و بستری شدن در بیمارستان را طی کنند، می تواند روش مناسبی باشد اما نباید انتظار نتایجی مانند جراحی لیفت صورت را داشته باشند. لیفت صورت با نخ دروان بهبودی کمتری نسبت به جراحی لیفت صورت دارد، ولی در واقع همانطور که گفته شد نتایج بدست آمده در مقایسه با جراحی لیفت صورت قابل قیاس نیست و ماندگاری کمتری نسبت به لیفت صورت با جراحی دارد.

لیفت صورت با نخ یکی از سریع ترین روش های لیفتینگ صورت است، به طوری که مدت زمان انجام آن کمتر از 1 ساعت می باشد و همچنین فرد بیمار می تواند در کمتر از 48 ساعت به زندگی عادی خود برگردد و تمامی فعالیت های روزمره خود را انجام دهد و تا کمتر از 2 هفته نیز زمان لازم دارد تا بافت های صورت بهمودی کامل خود را بدست آورده و دیگر اثری از جای زخم ها و… بر روی صورت باقی نماند.

 لیفت صورت با نخ

انواع نخ لیفت صورت


لیفت صورت با نخ سیلوئت


لیفت صورت با نخ سیلوئت یکی از محبوب ترین روش های لیفتینگ صورت با نخ است زیرا این روش به دلیل تهاجم کم، برای از بین بردن چین و چروک های صورت و کشیدن پوست صورت نیازی به جراحی ندارد.

لیفت صورت با نخ pdo


نخ pdo  از الیاف کاملا طبیعی است که از چند رشته به هم پیچیده شده تشکیل شده است. در واقع نوعی نخ قابل‌جذب که به‌ محض ورود به بافت‌های زیرین پوست بدن باعث تجمع و تکثیر سلول‌های فیبر وبلاست در پیرامون خود شده و بعد از مدتی در بدن تجزیه و حل می شوند.

لیفت صورت با نخ خاردار


از لیفت صورت با نخ خاردار به منظور بالا کشیدن پوست صورت و بدن استفاده می‌شود. عموما نخ خاردار بیشترین کاربرد را برای از بین بردن خطوط اندوه، خطوط خنده و همچنین از بین بردن ترک‌های پوستی دارد.

لیفت صورت با نخ کاگ


این نخ از لحاظ جنس و کیفیت با دیگر نخ های ذکر شده در بالا فرق چندانی نداشته ولی دارای خارهایی است که می توانند در پوست بدن فرو رفته وچسبندگی بهتری ایجاد کرده و در عین حال قابلیت بالا کشیدن و لیفت کردن آنی را نیز به عمل می آورد.

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۴:۲۳:۱۶ توسط:ایران نوین موضوع: نظرات (0)